آئینہ کے رکن بنیں ؞؞؞؞؞؞؞ اپنی تخلیقات ہمیں ارسال کریں ؞؞؞؞؞s؞؞s؞؞ ٓآئینہ میں اشتہارات دینے کے لئے رابطہ کریں ؞؞؞؞؞؞؞؞؞ اس بلاگ میں شامل مشمولات کے حوالہ سے شائع کی جاسکتی ہیں۔

Thursday, 20 February 2014

وھاٹس ایپ ہوگا فیس بُک کی ملکیت

سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ فیس بک نے موبائل میسیجنگ کی دنیا میں تہلکہ مچانے والی سروس وھاٹس ایپ کو خریدنے کافیصلہ کیا ہے۔  مارک زكربرگ کی کمپنی فیس بک کی طرف سے یہ اب تک کا سب سے بڑا سودا ہو گا . یہ سودا19 ارب ڈالر نقداور باقی حصص کے ذریعے کیا جائے گا  ۔
اس حصول میں فیس بک 4 ارب ڈالر نقد ، تقریبا 12 ارب ڈالر کے حصص اور 3 ارب ڈالر کی محدود اسٹاک یونٹ دے گا . اس سے فیس بک کو وهاٹس ایپ کے 45 کروڑ سے زیادہ صارف مل جائیں گے جن میں سے بڑی تعداد میں نوجوان ہیں .
فیس بک نے ایک بیان میں اس سودے کو مہارت اور انٹرنیٹ خدمات کے ذریعے رابطے بڑھانے کے فیس بک اور وهاٹس ایپ کے مشترکہ مشن کے مطابق بتایا ہے .۔
فیس بک نے کہا ہے کہ یہ اس کا اب تک کا سب سے بڑا حصول ہے اور اس کا اثر وهاٹس ایپ کے معیار پر نہیں ہو گا . ۔
۔کمپنی کا ہیڈکوارٹر بھی کیلی فورنیا کے ماؤنٹین ویو میں رہے گا
وضح رہے کہ وھاٹس ایپا اس وقت نوجوانوں کے رابطے کا بہترین ذریعہ ہے۔ یہ سروس ابھی مفت فراہم کی جاتی ہے اور کمپنی نے ایک سال مکمل ہونے پر اس سروس کے لئے ایک شرح مقرر کی تھی۔ اب دیکھنا ہے فیس بک اس سروس کو اسی طرح جاری رکھتا ہے یا اسے اپنی مالی منفعت کے لئے کمر شیلائز کرتا ہے۔۔

0 comments:

Post a comment

خوش خبری