آئینہ کے رکن بنیں ؞؞؞؞؞؞؞ اپنی تخلیقات ہمیں ارسال کریں ؞؞؞؞؞s؞؞s؞؞ ٓآئینہ میں اشتہارات دینے کے لئے رابطہ کریں ؞؞؞؞؞؞؞؞؞ اس بلاگ میں شامل مشمولات کے حوالہ سے شائع کی جاسکتی ہیں۔

Sunday, 9 March 2014

ٹوائلٹ کے لئے سلمان خاں کی شرٹ 6 لاکھ میں نیلام

دیوانے ہیں یہ بات کل انڈیا ٹوڈے کانکلیو کے اسٹیج پر اس وقت سچ ثابت ہوئی جب اداکار سلمان خاں کی شرٹ ان کے ایک پرستار نے 6 لاکھ میں خرید لیاتنا ہی نہیں سلمان نے ٹوائلٹ کی تعمیر کرنے والی ایک سماجی تنظیم کے لئے خود سے گلے ملنے کی بھی بھرپور قیمت وصولی اور لاکھوں ربپے اکٹھے کر لیے۔

انڈیا ٹوڈے کانکلیو کے منچ پر سلمان آئے تو تھے سوالوں سے روبرو ہونے لیکن جاتے جاتے فلمی پردے کے اس 'پریم' نے چیرٹی کے طور پر لاکھوں روپے بٹور لئے۔ دراصل، سیشن کے بعد جب سلمان حاضرین کے سوالوں کا جواب دے رہے تھے تبھی جاپان سے آئے ایک شخص نے کہا که ان کی تنظیم  بچوں کے لئے ٹایلیٹ کی تعمیر کا کام کرتی ہے۔ بس پھر کیا تھا سلمان نے وہاں موجود لوگوں سے اپیل کی اور دیکھتے ہی دیکھتے اسکے لئے 5 لاکھ 30 ہزار روپے اور 600 ٹوالٹ کی تعمیرکے لئے لوگ آگے آ گئے۔

دراصل، اس پورےعمل کی شروعات سلمان خان کے ٹی شرٹ کی نیلامی سے ہوئی، جسے دیکھتے ہی دیکھتے وہیں موجود ایک شخص نے 6 لاکھ روپے میں خرید لیا۔ اسکے بعد سلمان نے کہا که یہ رقم کم ہے، کیونکہ کئی لاکھ ٹایلیٹ کی  تعمیر کرنا ہے اور پرایک کے  کے لئے 12 ہزار روپے کی لاگت آئیگی۔

سلمان نے اسکے بعد کہا که جو کوئی ان سے گلے ملیگا اسے 10 ہزار روپے ٹایلیٹ کی تعمیرکے لئے دینے ہونگے۔ سلمان کے اتنا کہتے ہی ایک ایک کر لوگوں کا ہجوم منچ کی طرف بڑھنے لگا۔ لیکن تین لوگوں کے ایسا کرنے کے بعد اسے روک دیا گیا۔


ویسے اگر سلمان اپنی شرٹ نہ بھی بیچتے تو 600 ٹوائلٹ تعمیر کرانا ان کے بائیں ہاتھ کا کھیل تھا۔لیکن لوگوں کی تفریح کے لئے انہوں نے یہ طریقہ اختیار کیا۔

0 comments:

Post a comment

خوش خبری