آئینہ کے رکن بنیں ؞؞؞؞؞؞؞ اپنی تخلیقات ہمیں ارسال کریں ؞؞؞؞؞s؞؞s؞؞ ٓآئینہ میں اشتہارات دینے کے لئے رابطہ کریں ؞؞؞؞؞؞؞؞؞ اس بلاگ میں شامل مشمولات کے حوالہ سے شائع کی جاسکتی ہیں۔

Saturday, December 16, 2017

Winter Carnival at Khadijatul Kubra Girls Public School

خدیجتہ الکبریٰ گرلس پبلک اسکول میں سرمائی میلہ کا انعقاد

نئی دہلی، 16دسمبر 2017
آج خدیجتہ الکبریٰ گرلس پبلک اسکول، جوگا بائی، نئی دہلی میں سرمائی میلہ کا انعقاد کیا گیا جس میں طالبات اور ٹیچر نے بڑھ چڑھ کر حصہ لیا ہر سال کی طرح اس سال بھی مختلف ریاستوں کی جھلکیاں پیش کی گئیں۔ مختلف قسم کے کھانوں  کے
بھی اسٹال لگائے گئے تھے  جن کا طالبات اور ان کی ماوؤں نے خوب لطف اٹھایا۔
اس سال میلہ کا تھیم ساؤتھ اور نارتھ ریاستوں پر مشتمل تھا۔ طالبات نے ان ریاستوں کی مشہور اشیا کی نمائش پیش کی۔ طالبات کے بنائے ہوئے تاریخی مقامات کے ماڈل  ان کی فن   کاری کا ثبوت پیش کر رہے تھے۔ ایک رقاصہ کی خوبصورت پینٹگ طالبات میں آرٹ کے تئیں ان کی دلچسپی اور ان کی بہترین صلاحیتوں کو ظاہر کرتی ہے۔
نیچے رکھے گئے پکوانوں سے ان کے حقیقی ہونے کا گمان ہوتا ہے۔
ساؤتھ کا اسٹال درجہ سات بی کی کلاس ٹیچر پنیت کور اور کلثوم میم نے اپنے کلاس کی طالبات صحبہ عثمانی، فبیہ، صائبہ، شاذدہ، انعم، ضحی'،سہانا، اریبہ، صابرین وغیرہ کی مدد سے سجایا۔ جسے کافی پسند کیا۔
کھانے پینے کا اسٹال میلہ گھومنے والوں کی توجہ کا خاص مرکز تھا۔ اپنی ٹیچرس کے ہاتھوں بنائی گئی پکوانیں طالبات کی خوشی دوبالا کر رہی تھی اور طالبات انہیں شوق سے خرید کر اپنی کلاس کی سہیلیوں کے ساتھ کھا رہی تھیں۔ کچھ طالبات اپنی ٹیچرس کے ساتھ تصویریں بھی کھنچوا رہی تھیں۔ طالبات اور ٹیچرس کے درمیاں دوستانہ اور مہذب ماحول اسکول میں دی جانے والی بہترین تربیت کا ثبوت پیش کر رہی تھیں۔
اسکول کی پرنسپل شبانہ خان نے میلہ کی تیاریوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔ دیگر ٹیچرس نے بھی تیاری میں ان کا پورا  ساتھ دیا۔عام طور سے سادہ اسکول ڈریس میں ملبوس رہنے والی طالبات آج خوش رنگ اور جدید لباسوں میں کافی خوش نظر آرہی تھیں ۔ طالبات کے ذریعہ کی گئی سجاوٹ بھی قابل دید تھی۔
ہر سال سال کے آ خر میں منایا جانے والا یہ میلہ طالبات میں کافی مقبول ہے۔ اور اس سے طالبات کو اپنی صلاحیتیں دکھانےکا موقع ملتا ہے۔
میلہ میں بنایا گیا انڈیا گیٹ سب کی توجہ کا مرکز تھا۔ طالبات اس کے سامنے تصویریں کھنچواتی دیکھی گئیں۔
میلہ صبح دس بجے شروع ہوکر شام تین بجے ختم ہوا۔

 تصاویر: اقصیٰ عثمانی

0 comments:

Post a Comment

خوش خبری