آئینہ کے رکن بنیں ؞؞؞؞؞؞؞ اپنی تخلیقات ہمیں ارسال کریں ؞؞؞؞؞s؞؞s؞؞ ٓآئینہ میں اشتہارات دینے کے لئے رابطہ کریں ؞؞؞؞؞؞؞؞؞ اس بلاگ میں شامل مشمولات کے حوالہ سے شائع کی جاسکتی ہیں۔

Wednesday, 27 May 2020

Hazrat Makhdoom Jehan Sheikh Sharafuddin Ahmad Yahya Maneri (r) Ka Urs Is saal Awam Ke liye Band

حضرت مخدوم جہاں مخدوم الملک
 شیخ شرف الدین احمد یحیٰ منیریؒ کا
 سالانہ 659واں ”چراغاں“ میلہ اس سال نہیں

بہار شریف۔27 مئی2020
خانقاہ معظم بہار شریف کے سجادہ نشیں حضرت مولانا سید شاہ سیف الدین فردوسی نے صحافیوں کے ساتھ ایک پریس کانفرنس میں بتایا کہ کورونا جیسی سنگین مہلک بیماری کی وجہ سے اور سرکار کے ذریعہ گائیڈ لائنس کا احترام کرتے ہوئے اس سال چراغاں میں میلہ کا انعقاد نہیں کیا جائے گا۔جمعہ کے روز لوگ گھروں سے ہی مغرب کے بعد قُل و فاتحہ پڑھ کر ملک ، ریاست و ضلع کی سلامتی کے لیے دعا کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہو سکے تو مخدوم کے چاہنے والے دس ضرورت مندوں کو کھانا کھلائیں۔
Courtesy Aaina
حضرت مخدوم جہاں ؒ کا مزار مبارک۔ تصویر آئینہ
صاحبِ سجادہ مدظلہ العالی نے فرمایا کہ نگاہ کے سامنے رہنے سے کوئی مخدوم کے قریب نہیں ہوتا جو دل سے قریب ہے
وہی قریب ہے۔ انہوں نے کہا کہ کورونا سے نجات کے لیے اب دعا ہی کام آئے گی۔ دعا سے اللہ تعالیٰ ہر پریشانی کو دور کرتے ہیں اس لیے میری اپیل ہے کہ لوگ درگاہ شریف نہیں آئیں۔ بھیڑ قطعی نہ لگائیں۔ اور گھر سے ہی دعا کریں۔
اے ڈی ایم نوشاد عالم نے کہا کہ مخدوم صاحب جیسی شخصیت کے بارے میں کچھ بھی بولنے کا مطلب سورج کو روشنی دکھانے جیسا ہے۔ اس بار ”چراغاں“ میلہ تو نہیں لگے گا لیکن دعا کے لیے چند لوگوں کو آستانہ پر جانے کی اجازت دی گئی ہے تاکہ رسم ادائیگی ہوجائے۔ حضرت مخدوم جہاں کے آستانہ پر انتظامیہ کی جانب سے پیش کی جانے والی چادر بھی دو لوگوں کے ذریعہ پیش کر دی جائے گی۔ کسی بھی قیمت پر ہمیں لاک ڈاؤن کا خیال رکھنا ہوگا۔ سماجی دوری کا خیال رکھنا ہوگا۔ دعا کہیں سے بھی کی جاسکتی ہے۔ انہوں نے صاف لفظوں میں کہا کہ عام لوگوں کو چادر پوشی کی اجازت نہیں ہوگی۔
اس موقع پر ایس ڈی او جناردھن پرساد اگروال، ایس ڈی او عمران پرویز و ڈی پی آر او رویندر کمار اور خانقاہ کے دیگر معززین موجود تھے۔

0 comments:

Post a comment

خوش خبری